روش خرید آهنگ 

سایت کربلایی حسن توزی بندر گناوه

روش خرید آهنگ پیشواز ایرانسل سیستم پیامک (SMS): شما می توانید از طریق ارسال پیامک، آهنگ پیشواز مورد نظرتان را سفارش دهید؛ برای این کار لازم است کد مربوط به آن را از خط ایرانسل خود به شماره 7575

روش خرید آهنگ 

نویسنده ی این مطلب: سایت کربلایی حسن توزی
تاریخ ارسال مطلب: یکشنبه 12 مرداد 1393
مطلب در موضوعاتآهنگ پیشواز ایرانسل حسن توزی ،
روش خرید آهنگ 

روش خرید آهنگ پیشواز ایرانسل

    1. سیستم پیامک (SMS):

شما می توانید از طریق ارسال پیامک، آهنگ پیشواز مورد نظرتان را سفارش دهید؛ برای این کار لازم است کد مربوط به آن را از خط ایرانسل خود به شماره 7575 ارسال نمایید. به یاد داشته باشید که با ارسال اولین پیامک به 7575، سرویس آهنگ پیشواز شما فعال خواهد شد.

همچنین شما می توانید با ارسال دستورهای زیر به شماره 7575 ، سرویس آهنگ پیشواز خود را تنظیم کنید:

    1. سیستم کدهای دستوری:

برای سفارش آهنگ پیشواز از طریق کدهای دستوری، کافیست با شماره گیری کد #777* به منوی آهنگ پیشواز وارد شده، آهنگ پیشواز مورد نظرتان را سفارش دهید و یا سرویس آهنگ پیشواز خود را تنظیم کنید:

    1. شبکه اینترنت (Web):

در این روش کافیست با وارد کردن «نام کاربر» و «رمز ورود» خود که با ثبت نام در سایت ویترین و یا ارسال یک پیامک بدون متن به 130 به دست می آید، به لینک مربوط به آهنگ پیشواز وارد شده، نمونه آهنگ های پیشواز موجود را گوش کرده و از میان صدها مورد، آهنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

    1. تماس با 777:

شما همچنین می توانید برای شنیدن و انتخاب آهنگ های پیشواز، از خط ایرانسل خود با شماره 777 تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی، کد آهنگ های پیشواز مورد علاقه را وارد نموده و پس ازشنیدن، اقدام به انتخاب نمایید.

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش